Japonská mašina s neskutečným potenciálem. Motorka, kterou si pro nás na rok 2023 Suzuki připravila nemá nikde obdoby. Střela v modrobílém kabátu nás dostane jak svým výkonem, tak ergonomií a designem. Výrobci se zaměřili převážně na funkčnost. Na silnici dokážeme z tohoto žihadla získat opravdové maximum. Jízda na samotné hraně možného může začít s modelem Suzuki GSX-8S.
Technologicky velice šikovně zvládnutá motorka. Výrobci jedné z nejslavnějších firem světa dokázali prakticky nemožné. Do stroje vdechli skutečnou duši bojovníka, jak ostatně sama společnost Suzuki tvrdí. Od začátku byl plán takový, že model Suzuki GSX-8S musí zazářit na ulici. Myšlenka ostříleného pouličního stroje byla lákavá a my musíme konstatovat, že se ji i podařilo naplnit. Už na první pohled oceníme futuristický design, který jasně napovídá, že o zábavu bude postaráno.
Abychom si mohli na mašinu Suzuki GSX-8S pomýšlet, budeme si muset připravit alespoň 200 000 korun v základu. To bychom mohli ovšem pokládat za velice solidní nabídku, pokud si navíc uvědomíme, že se nám dostane do rukou skutečné dělo. Špičkové technologie, kvalitní zpracování, dobré jméno. To vše se promítlo do ceny. Stačí si strčit do kapsy řidičský průkaz skupiny „A“ a můžeme vyrazit. Pojďme se na model Suzuki GSX-8S podívat pořádně zblízka.
Design
Na trh se dostává tahle motorka v té nejlepší vzhledové kondici. Paleta barev není zrovna nejširší, skvěle ale ladí do myšlenky pouličního stroje. Vybírat tedy můžeme z bíle, nebesky modré nebo nebezpečně černé. Na přední části nás zaujme ostrá maska s LED světlometem, přes část nádrže se pak rozpíná postranní část masky s nápisem 8S. Motorka nechává krásně vyniknout trubkovému rámu.
Specifikace
Přes 200 kg vážící motorka je skvěle vybalancovaná. Z každého dílu je cítit japonská poctivost. 17palcová kola nechávají vyniknout kotoučům brzd. Předním dvěma a zadnímu jednomu. Výška sedla se posunula na 810 mm.
Motorizace
V rámu je zasazený kapalinou chlazený řadový dvouválec o objemu 776 cc. Dokáže vytvořit až 83 koňských sil a také 78 Nm krouticího momentu. Bavíme se zde o vcelku přívětivých číslech.
Verdikt
Ideální motorka pro všechny, kteří rádi kvalitu japonské práce a touží po stroji, který je spíše pouliční rváč než uhlazený gentleman.