Motocyklová firma, která je považována za jednu z nejznámějších a nejluxusnějších, vyslala do světa nový kousek se jménem Pursuit. Tenhle koráb disponuje kromě vydařeného motoru také neskutečným pohodlím. Cena je sice vysoká, do rukou se nám ale dostane nesmrtelný stroj, který nás doveze doslova kamkoli na světě. Cestování je s touhle mašinou jeden veliký sen.
Tahle limitovaná edice motorky od firmy Indian se stala okamžitě hitem. Fantastický design doprovází až téměř neuvěřitelná stabilita. Ta je zapříčiněná jedna vysokou hmotností a také nastavitelnými prvky jako je odpružení apod. Pursuit navíc nabízí širokou paletu technologií, které nám rozhodně usnadní život na delších cestách. Bavíme se primárně o pokročilé konektivitě, reproduktorům a jízdních režimech. Se starou klasikou už má tenhle stroj ale pramálo společného.
What’s the ultimate California road trip? #IndianPursuit
— Indian Motorcycle (@indianmotocycle) July 1, 2022
The #EpicPursuits team had a pretty solid one. Ride with them from San Francisco to Joshua Tree on YouTube now at https://t.co/HULOsWylum#indianmotorcycle pic.twitter.com/O4DIOWMYoB
Design
Vzhledově se Indian řadí mezi nepřekonané stálice. Přestože se bavíme o nejmodernějším stroji, siluetu si musí držet i taková kapacita, jako je Pursuit. Přední dominantou se stala kapota. Ta ukrývá kromě LED osvětlení také palubní displej a rychloměry. Ty jsou navíc zastřešeny plexisklem. Přes ikonickou nádrž se dostáváme až k sedlům. Výška řidičova místa se dostala od země na vzdálenost 672 mm. Jízdní pozice je lehce nakloněná dopředu, ale tomu se nelze divit.
U sedadel ještě chvilku zůstaňme. Kromě faktu, že se vzhledově úžasně povedla, nabízí možnost vyhřívání. Pohodlí už nemůže být na vyšší úrovni. Pod nimi nalezneme úložné prostory. Kufry v barvě kapotáže jsou dostatečně objemné, abychom se do nich sbalili i na delší cestování.
Celý kolos váží s prázdnou nádrží 400 kg. Tahle hmotnost zajišťuje extrémně dobrou stabilitu. Svou roli hrají i kola. Přední 19palcové, zadní 16palcové. V neposlední řadě musíme zmínit přední obrácenou vidlici 130 mm. Zadní odpružení představuje FOX centrální pružící jednotka. Brzdový systém je už klasikou. Přední dva kotouče 320 mm, zadní jeden kotouč 298 mm.
Motor
Kapalinou chlazený motor PowerPlus o objemu 1768 cc dokáže poskytnout točivý moment až 178 Nm a výkon až 122 koňských sil. To už jsou hodnoty, o které se můžeme opřít. Ideální parťák na cesty.
Verdikt
Pokud budeme mít to štěstí a jeden kousek na nás zbyde, připravme si přes 900 000 korun. Jsou to sice šílené peníze, za kvalitu se ovšem platí. Otázkou ovšem zůstává, jestli si takto moderní stroj stále drží ducha značky Indian.