Ikonická třída G od Mercedesu si za desetiletí své existence vybudovala kultovní status. Je proto s podivem, že se automobilka dosud nerozhodla její popularitu naplno zužitkovat. Ačkoliv jsme se dočkali různých speciálních edic jako Maybach G650 Landaulet, 4x4 Squared nebo šílené 6x6, stálá alternativa ke klasické G-Class dosud chyběla. To se ale snad brzy změní.
Ano, je to skutečně tak. Mercedes-AMG potvrdil, že pracuje na vývoji nové hybridní pohonné jednotky V8, která by mohla dorazit už v roce 2026. Pokud se tak opravdu stane, čeká na zákazníky brutální výkon, který by mohl být o něco málo šetrnější k peněženkám.
Pamatujete si na Mercedes-Benz EQC? Elektrická verze kompaktního SUV třídy GLC byla ve vývoji už roky a na některých trzích se dokonce dostala do prodeje. Původně koncipovaný EQC čelil několika komplikacím už od začátku. To se ale brzy změní s příchodem elektrického GLC.
Po letech finančních ztrát a nedávném neúspěšném spojení s Hondou lze říct, že se Nissan ocitl v obtížné situaci. Přesto se japonská automobilka nevzdává. S novým CEO Ivanem Espinosou, který převezme funkci 1. dubna, a připravovanou řadou nových modelů doufá, že dokáže zvrátit svůj osud. Na klíčových trzích se Nissan chystá uvést řadu nových vozidel.
Cla, která vstoupí v platnost 3. dubna, pravděpodobně povedou ke zdražení nových vozů, alespoň v krátkodobém horizontu. Nové tarify se budou vztahovat nejen na hotová auta, nákladní vozy a SUV dovážené do USA, ale i na zahraniční díly, které se používají při montáži v amerických továrnách.
Vidět znamená uvěřit, ale nic nenahradí osobní zkušenost. A právě to nabízí nový Cadillac Optiq 2025 – malé luxusní elektrické SUV od legendární značky. Navzdory netradičnímu názvu se jedná o vůz, který má potenciál oslovit široké publikum.
Původní Volkswagen Golf GTI brzy oslaví 50 let od svého uvedení na trh. Tento ikonický sportovně laděný hatchback debutoval v roce 1976 a automobilka z Wolfsburgu se nechystá čekat až na rok 2026, aby toto jubileum oslavila. Již v červnu, během 24hodinového vytrvalostního závodu ADAC na Nürburgringu, představí speciální edici tohoto ikonického vozu.
Legendární Top Gear a poté neměně úspěšná The Grand Tour. Fanoušci mohou začít jásat. James May a Richard Hammond si znovu projdou svá dobrodružství za volantem všemožných automobilů. Bude se ovšem jednat pouze o toto duo. Jeremy Clarkson se objeví pouze v archivních záběrech.
Renault to s modelem 5 Turbo 3E myslí vážně. Po představení konceptu na konci roku 2024 nyní dorazila produkční verze, která se od původní studie liší jen minimálně. Jednou z drobných změn je logo RS umístěné za B-sloupky. Výtvarný koncept dvoudveřového a dvoumístného vozu zůstal zachován, na rozdíl od standardního Renaultu 5, který disponuje pěti sedadly a zadními dveřmi.
Automobilka Toyota představila nový elektrický model Toyota C-HR+, který se v nabídce zařadí pod model bZ4×. Kompaktní elektrické SUV vstoupí na evropské trhy ještě během letošního roku.
Audi by mohlo v roce 2027 uvést třetí generaci R8 na základě nového plug-in hybridního supersportu Lamborghini. Co by to znamenalo pro výkon tohoto brutálního vozu?
Odhaduje se, že 85 % stávajících kupců si nový elektrický Jaguar neobjedná. Automobilka musí mít v rukávu pořádně eso, pokud chce naplnění těchto predikcí riskovat.
Plánovaná elektrická verze supersportu Maserati MC20 Folgore byla oficiálně zrušena. Po pěti letech od oznámení v roce 2020 tak tento model nikdy nespatří světlo světa. Proč se automobilka rozhodla k takto zásadnímu kroku?
Po sérii upoutávek automobilka Volkswagen konečně představila koncept nejdostupnějšího plně elektrického modelu ID. Every1. Spolu s prvními oficiálními snímky interiéru a prvními technickými detaily potvrdila i cenovku, která by se měla pohybovat kolem půl milionu korun.
Cadillac představuje větší verzi svého největšího elektrického SUV, které nabízí větší prostor pro cestující i zavazadla, aniž by došlo k omezení dojezdu. Automobilka tak přesně následuje filozofii amerického trhu. Větší, lepší, blýskavější.
Pamatujete si na Mercedes-Benz EQC? Elektrická verze kompaktního SUV třídy GLC byla ve vývoji už roky a na některých trzích se dokonce dostala do prodeje. Původně koncipovaný EQC čelil několika komplikacím už od začátku. To se ale brzy změní s příchodem elektrického GLC.
Ještě před oficiální premiérou představila automobilka Volvo důležité parametry elektrického sedanu ES90, který by měl na jedno nabití urazit až 700 kilometrů. Za 10 minut dobíjení přitom získá dojezd dalších 300 kilometrů. Něco podobného nemá v elektromobilitě obdoby. Napříč spektrem se za standardní dobu nabíjení na 80 % považuje cca 20 min.
Audi přepracovalo svou modelovou řadu a představuje novou generaci A5, která nahrazuje dosavadní A4. je sice výrazně dražší, nabídne toho ale také mnohem více.
Ikonická třída G od Mercedesu si za desetiletí své existence vybudovala kultovní status. Je proto s podivem, že se automobilka dosud nerozhodla její popularitu naplno zužitkovat. Ačkoliv jsme se dočkali různých speciálních edic jako Maybach G650 Landaulet, 4x4 Squared nebo šílené 6x6, stálá alternativa ke klasické G-Class dosud chyběla. To se ale snad brzy změní.
Ano, je to skutečně tak. Mercedes-AMG potvrdil, že pracuje na vývoji nové hybridní pohonné jednotky V8, která by mohla dorazit už v roce 2026. Pokud se tak opravdu stane, čeká na zákazníky brutální výkon, který by mohl být o něco málo šetrnější k peněženkám.
Limitovaná edice plug-in hybridního Wrangleru staví na verzi 4xe Sahara a přináší nové technologické prvky i terénní doplňky. Tohle auto nezastaví žádný terén. Svého pán dopraví zkrátka všude.
Rolls-Royce používá označení „Black Badge“ pro své výkonnější verze od roku 2016, avšak dosud nikdy pro elektromobil. Spectre zůstává i ve variantě Black Badge čistě elektrickým modelem, ale přináší zvýšený výkon a stále nabízí pohon všech kol se dvěma elektromotory. Pozor, cena může vystrašit.
Některá auta vám dají najevo svou povahu ihned po nastartování. Mercedes-AMG GLC43 Coupé se probouzí s nadšeným zavrčením. A co slyšíte, to taky dostanete. Do garáže se nám zaparkuje energický, zábavný a kompaktní vůz, který osloví každého nadšence. Tohle SUV je vždy připraveno k akci, ale nikdy nepůsobí agresivně.
Nová generace BMW řady 3 je na spadnutí. Automobilka již v roce 2023 představila koncept Vision Neue Klasse, který naznačil směr vývoje této ikonické sportovní limuzíny. Nový model bude dostupný jak v tradiční spalovací verzi, tak jako elektromobil, který pravděpodobně ponese označení i3. Nyní BMW odhalilo koncept Vision Driving Experience, jenž poodhaluje technologie, které se objeví v elektrické verzi.
Některá auta vám dají najevo svou povahu ihned po nastartování. Mercedes-AMG GLC43 Coupé se probouzí s nadšeným zavrčením. A co slyšíte, to taky dostanete. Do garáže se nám zaparkuje energický, zábavný a kompaktní vůz, který osloví každého nadšence. Tohle SUV je vždy připraveno k akci, ale nikdy nepůsobí agresivně.
Automobilka Mercedes-Benz zveřejnila první upoutávku na připravovaný elektrický van, který má definovat budoucnost luxusních dodávek. Potemnělý snímek zatím mnoho neodhaluje, ale podle dostupných informací půjde o vůz, který spojí eleganci luxusní limuzíny s praktičností prostorného vanu. Sériová verze by měla debutovat na jaře 2025, přičemž do prodeje se novinka dostane o rok později.
Třída A od Mercedes-Benz není jen obyčejný sedan. Je to elegantní spojení stylu a dynamiky. Umí oslovit jak řidiče toužící po komfortu, tak i ty, kteří hledají zábavu za volantem. A to vše za adekvátní cenu, která dělá z třídy A dostupnější volbu v segmentu prémiových sedanů. Libovat si budou i ti, kteří potřebují praktického pomocníka. Ani zde Mercedes A nezklame.
Nejznámější matador v kategorii SUV značky Mercedes-Benz. Model GLE nás nadchne jak svým designem, tak svými technologiemi. Vyjde sice na veliké peníze, platíme si ale za nadstandardní pohodlí, spolehlivost a pořádnou dávku stylovosti. Objem zavazadlového prostoru dokáže vyrazit dech. Model GLE patří k těm nejpraktičtějším SUV na trhu. 7 sedadle je základ.
Mercedes-Benz právě uvedl na trh novou verzi svého ikonického modelu G, který je známý svou schopností zdolat doslova každý terén. Tentokrát však bude tento legendární vůz postrádat charakteristický hukot spalovacího motoru. Místo toho se pod jeho kapotou ukrývá tichý, ale výkonný elektrický pohon. Toto představuje pro automobilový průmysl důležitý milník.
Automobilka Mercedes-Benz se specializuje na dražší, o to ale více kvalitní vozy. Luxus dokázala vdechnou ti do elektrického EQS. Model, který i v základu vyjde na neskutečné peníze, se profiluje jako čistý dopravní prostředek s pořádnou dávkou pohodlí a luxusu. Výkon tohoto elektrického modelu je přímo zarážející. Na silnici dokáže předvést ojedinělé kousky.
Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších elektrických SUV, které můžeme na evropském trhu poptat. Mercedes se s modelem EQB vytáhl. Nejnovější verze nabízí nejen šílený výkon a skvělý odpich, zároveň ale ukazuje, čeho všeho je elektrický vůz schopný. Kabina nabízí pohodlí a eleganci. Díky technickým vlastnostem se můžeme plně oddat řízení a nenechat se ničím rušit.
Pokud člověk hledá maximální pohodlí, maximální výkon i styl, rozhodně by měl zpozornět u značky Mercedes. Model G je to pravé. Mnozí lidé znají tento automobil spíše jako pózu, realita ale mnohé překvapí. Podobné verze třídy G bývá k dispozici i armádě, a to díky prostému důvodu. Tohle auto je prakticky nezničitelné. Stojí hodně peněz, odvede práci za tři.
Mercedes-Benz vypustil do světa novou třídu T, která se okamžitě stala hitem. Tohle vozidlo se skvěle využije v početných rodinách. Stylově se posunulo a jinou kolej od ostatních sourozenců. Mercedes-Benz si zkrátka řekl, že design pojme celkově po svém. My tak máme možnost koukat na menší dodávku, která si ale nese všechny důležité rysy filozofie firmy ze Stuttgartu.
Mercedes-Maybach patří mezi výrobce těch nejluxusnějších vozů, na které můžeme narazit. V roce 2017 představil koncept, který uchvacuje. Model 6 Cabriolet reprezentuje zcela nový přístup k designu jako takovému. Dlouhé vozidlo je plné skvostných detailů a pod kapotou si veze neskutečnou porci koní. Výrobci se snažili ukázat, kam bude firma směřovat. Hrají na emoce.
Pro společnost Mercedes se její model GLS stal velice prestižní záležitostí. Výrobci se rozhodli na SUV demonstrovat sílu v její čisté podobě. Kombinace skvělého designu s masivní výkonem a tažnou silou dělá z GLS všestranný vůz, který sice stojí hodně peněz, sloužit bude ovšem nejlépe, jak umí. Jak samotné motto napovídá, sílu GLS lze pocítit ze všech směrů.
Mezi auty společnosti Mercedes se najde několik famózních kousků, které jako by spadly z nebe. To nepochybně platí i pro legendární kombík. Třída E už s námi jezdí nějaký ten pátek a vydobyla si na veřejnosti pověst stylového a neskutečně praktického vozu. Interiér potěší businessmany, úložný prostor zase nabídne početným rodinám ideální spolupráci pro každodenní život.
Plně elektrický model není rozhodně ani u značky Mercedes ničím zvláštním. Alespoň by nebylo, kdyby se nejednalo o dodávku. Elektrická větev značky Mercedes, Mercedes-EQ, se pyšní modelem, který skutečně předběhl konkurenci. Přestože cena dosahuje až téměř ke dvěma milionům korun, kupujeme si bezpečí, efektivitu jízdy, úspornost, luxus a v neposlední řadě také výkon.
Mercedes-Benz přichází na sklonku letošního roku s velikou porcí novinek. Kromě elektrických zabijáků představil i třídu B. Rozhodně nejde o nižší kategorii. Hatchback od Mercedesu je důkazem toho, že luxus a sportovnost není výsadou pouze dlouhých sedanů. Slušný výkon a dosti praktický prostor. Třída B reprezentuje dynamiku a komfort v malém balení.
Dal by se Mercedes třídy S považovat za to nejluxusnější, co si můžeme na evropském trhu pořídit? Rozhodně panují různé názory. Pokud nepočítáme například sourozence Maybach, rozhodně patří třída S mezi naprosté špičky. Přestože si výrobci dali do štítku slovo komfort, je to pouze malá část toho, co v kabině a v jízdních vlastnostech najdeme.
Značka Mercedes má skutečně bohaté portfolio. Mnohem rozsáhlejší než konkurenční firmy. Mezi elektrické skvosty patří model EQA. Tento typ pohonu je u všech automobilek poměrně žhavé téma. Každá se snaží přijít s co možná nejvyšším číslem dojezdu a nejnižším počtem minut, které strávíme u nabíjecí stanice. Pojďme se podívat na to, jak si stojí SUV s názvem EQA.
Málokterý vůz se může pyšnit takovým množstvím výkonu a luxusu, jako právě AMG CLS. Vlajková loď německé výroby se sportovní DNA. Tenhle automobil s tvarem kupé se zapsal do učebnic převážně díky svému designu. Hned po silně sportovním výkonu je právě vzhled tím hlavním, co nás na CLS zaujme. Pojďme se zblízka podívat, jak si tento automobil stojí.
Mercedes a jeho model Maybach patří ke světové špičce luxusu. Limuzína zdobí garáže celebrit a milionářů. Jak si ale stojí SUV? GLS je naprostý unikát ve světě luxusu. Nese si všechny prvky komfortu, které nabízí prostorná limuzína a zároveň všechny dovednosti pořádného SUV. Interiér dokáže doslova okouzlit detaily, které si pro nás výrobci nachystali.
světu co předvést. Na první pohled je jasné, že EQS dostalo trochu vyšší stavbu a stalo se z něj SUV. I tak ale nabízí tento kousek pěknou porci nových technologií a samozřejmě výhod, které bychom od rodinného auta čekali. Tady Mercedes zazářil.
ě dotáhl svůj doposud zatím nejodvážnější projekt. Mercedes-AMG Project ONE. Technologie formulí hozená na silnice. Světovou premiéru zažil projekt AMG ve Frankfurtu, kde byl na automobilové výstavě IAA představen veřejnosti. Motor, který vozidlo dostalo, má disponovat šíleným výkonem a maximální rychlost je tak posunuta do úplně jiných výšin.
vropský trh. Mercedes-Benz „finišuje“ svůj současně nejočekávanější stroj. Středně velké SUV GLC. Tento automobil by měl směle konkurovat německým značkám jako BMW nebo Audi. Pořádně znervóznět by mohl i britský Jaguár. Podle všech informací nastavuje GLC laťku vysoko i díky zcela nově vyladěnému hybridnímu pohonu.
s-Benz si v knihách o výrobě aut získá samostatnou kapitolu. Elektromobil Vision EQXX dobyl zcela novou metu světa elektřiny. U tohoto alternativního pohonu jsme zvyklí na omezenou kapacitu dojezdu. 400 km se bere jako standard, 500 už znamená povedenou výrobu. Dvojnásobek nás ale zatím nenavštívil ani v nejdivočejších snech. Přesto se stal skutečností.
Mercedes vypouští do světa auta, která jsou rychlá, luxusní a výborně vypadají. Jinak tomu není ani v případě SUV G63. To se nebojí téměř ničeho. Nutno však říct, že si ho mohou dovolit pouze ti movitější z nás.
Čas benzínových a naftových vozidel pomalu končí, minimálně v Evropě bude za pár let možné koupit pouze auto s elektrickým pohonem. Co ale dělat s klasikami, které brázdí silnice už řadu let? Na to se snaží odpovědět Mercedes. SUV s názvem EQB je povedený, ale hlavně šetrný.
Elektro? Nebo spalovací motor? Za Atlantským oceánem neřeší, Evropa dostává všelijaká ultimáta a za pár let zřejmě druhá možnost vůbec nebude k dostání. Kromě těchto dvou variant ale existuje i jakýsi kompromis. Těchto 5 hybridů se zkrátka povedlo. A to jak z pohledu síly, tak vzhledu a luxusu.
Ne všichni jsou s přechodem spalovacích motorů na elektřinu sžití, pravdou ale je, že právě tento krok se v budoucnu stane nevyhnutelným. Automobilky se v současné době předhání v tvorbě nových vozů a podobně je tomu i u Mercedesu. AMG se za nás povedlo skvěle.
Německá značka Mercedes promlouvá do dění automobilového průmyslu hodně hlasitě. Ať už jde o rychlá auta, vozidla do práce či na business schůzky nebo výlety, vždy jde o velkou věc. Podobně je na tom i Mercedes třídy C, který patří ve své kategorii mezi naprostou špičku.
Německá automobilka Mercedes se chystá poslat na silnice novinku. Útroby své továrny přetransformovala na tajnou výrobní laboratoř, ze které se má přiřítit nové AMG SL. Zájemcům budou nabídnuty dvě verze, které rozhodně budou stát za to.
Automobilka Mercedes má ve svém portfoliu mnohé. Auta pro rodiny, vozy do terénu i ty, které se hodí pro vyšší třídu. A právě poslední bod by se dal přiřknout modelu S400d. Na dovolenou ani do práce s ním asi majitelé nepojedou, pokud ale budou chtít udělat dojem, je tohle luxusní auto to pravé.
přou o přední příčky automobilového průmyslu ve své zemi a soupeří. Teď se do vzájemného souboje dostaly i dva modely – Audi RS6 a Mercedes-AMG E63 S. Jak test dopadl? Mnozí možná budou překvapeni.