Jedna z nejvíce známých firem v motocyklovém světě Triumph nabízí celou škálu moderních strojů. Lidé ovšem stále vyhledávají starou klasiku. Bonneville Bobber má se svou legendární siluetou i dnes co nabídnout. Cena je sice vyšší, do rukou se nám ale dostane naprosto neuvěřitelná mašina. Mnozí si ji navíc nechávají upravit podle svého. Proč jezdci tak zbožňují právě Bonneville Bobber?
Firma si naštěstí zachovala tvář, a proto je Triumph Bonneville Bobber stále aktuální. Nabízí sice mnoho nových technologií, podstata ale zůstala stejná. Design se proměnil, silueta ale stále vypadá tak, jak lidé vyráběli modely Bobber ve 40. letech 20. století. Na trh se dostal tenhle fešák ve čtyřech základních barevných variantách. Mnozí ale preferují následné úpravy, ve kterých se se změnou laku jaksi počítá. Nejvíce nás okouzlí výkon. Triumph zkrátka umí vyrobit schopný motor.
Cenově už to ovšem tak veselé není. Triumph stále patří mezi nejdražší značky ve světě motorek. Za naše peníze sice dostaneme vysokou kvalitu a dlouhou životnost, pořizovací cena ale stále neumožňuje cestovat mladým jezdcům. Triumph Bonneville Bobber se na skladech objevuje zpravidla za cca 380 000 korun. Pokud ale sáhneme do ojetých modelů, rázem může částka spadnout i na polovinu. Mnozí vyhledávají právě tyto alternativy, protože motorky beztak proženou poctivou úpravou. Pojďme se na tuhle legendu podívat zblízka.
Design
Triumph Bonneville Bobber dorazil na trh ve čtyřech barevných variantách. Tou první je už obligátně JET BLACK. Pro vášnivější jízdu firma nabízí RED HOPPER. Pokud bychom zatoužili po více závodní verzi, můžeme sáhnout po kombinaci JET BLACK and ASG GREY. Pro opravdové znalce se nabízí i PHANTOM PURPLE. Na nádrži najdeme název firmy, pod sedlem zase nápis Bonneville Bobber. Celá motorka prošpikovaná detaily.
Specifikace
16palcové disky dostaly ikonický výplet, konkrétně 32 drátů pro každé kolo. O přední odpružení se stará Showa o průměru 47 mm, o zadní pak Mono-shock RSU. Přední brzdové kotouče dostaly průměr 310 mm, zadní jeden kotouč tase 255 mm.
Do rámu byla zasazená skutečná bestie. 1,2litrový dvouválcový motor, který dokáže tento 240 kg vážící stroj popohnat silou až 78 koní. Navíc vyprodukuje až 106 Nm točivého momentu.
Verdikt
Triumph Bonneville Bobber stále patří mezi legendy, a to právem. Ještě dlouho nás nepřestane bavit.