Zákazníci a fanoušci značky Damon už poslali na účet firmy pořádnou sumu peněz. Rezervují si tak svůj elektrický sen, který všem vytře zrak. Damon dal dohromady to nejlepší, co je lidstvu známo o silničních strojích na okruh. K tomu přidal svěží, novou elektrickou technologii, se kterou si dali vývojáři pořádnou práci. Tahle motorka reprezentuje budoucnost.
Kromě neskutečně vydařeného designu a opravdu masivního výkonu se může Hypersport chlubit i dalšími technologiemi, které nám neskutečně usnadní jízdu a pozvednou tak řidičské zážitky na docela novou úroveň. Motto tohoto nového stroje se stalo úsloví „rychleji a bezpečněji“. Přestože je bezpečnost na prvním místě prakticky každé výroby, Damon nás zde bere skutečně dál. Díky modernímu přestupu se můžeme zcela oddat rychlé jízdě a být o něco více v klidu.
Design
Přestože si bere nový Hypersport inspiraci v závodních strojích, nekopíruje je do posledního detailu. Kromě výkonu a typu pohonu museli výrobci posunout dopředu i vzhled. Proto motocykl působí jako z jiného světa, i když se od klasických strojů nevzdaluje výrazným způsobem. Díky stavbě karoserie působí Damon jako jednolitý kus oceli v zářivé zbroji. Elegantní a zároveň budící respekt.
Přední maska se vyznačuje LED světlomety zdánlivě připomínající písmeno X. I díky tvaru působí motocykl jako pravý závodník. Navíc mezi světly najdeme kameru 1080p, která zajišťuje společně s radarem bezpečnější jízdu. Tato technologie patří k těm, které by si firma mohla dát do znaku.
Technologie
Radar a kamera slouží pod celkovým názvem CoPilot. Motorka tak hlídá prostor za námi i před námi a pomáhá tak předcházet těžkým nehodám. Pravdou stále ale zůstává, že co do motorky dáme, to dostaneme. Pokud chceme s motorku bourat hranice 200 km/h, máme život ve vlastních rukách.
Litá 17palcová kola vypadají fenomenálně. Sedlo se dostalo do výše 800 mm. Díky ergonomii se ze stroje stává krásná „zalehávačka“. Všechny prvky jsou pochopitelně zprostředkovány pouze z kvalitních materiálů.
Motor
200 koní a více než 200 Nm krouticího momentu. Na 100 km/h se dostane za 3 s. Dojezd 300 km už vypadá celkem solidně, stejně jako maximální rychlost 321 km/h.
Verdikt
Za jeden stroj by měli zákazníci zaplatit přes 1 milion korun. Inu, na kvalitě se nedá šetřit.